woensdag 11 september 2013

Swatch&Review: Essence, 154 Pink and Proud (+Dupes)

Zoals jullie wellicht inmiddels weten was ik geen grote fan van de vernieuwde lakjes van Essence (dit is inmiddels alweer een tijd terug). Ik vond de lakjes erg lijken op de oudere collectie en zag het nut er niet van in om ze te kopen, als ik de kleurtjes toch al had. Daarnaast vond ik het uiterlijk ook niet mooi. Tot voor kort!! 
Ik begin in te zien waarom Essence zoveel verandert heeft.  Essence stond altijd bekend om het kinderlijke uiterlijk, tegenwoordig is daaar wel veranderding in gebracht en oogt het volwassener. Ook is mijn mening verandert over het uiterlijk van de vernieuwde lakjes, ik vind ze toch wel erg leuk! Ook kan je heel makkelijk de kleurtjes terugvinden in je stash en zijn ze niet te groot.  Zo nu en dan hebben ze een WOW-factor lakje in het schap zitten die je gewoon moet hebben, nail art freak of niet. Een van die lakjes is Pink and Proud en deze ga ik vandaag aan jullie laten zien.


Essence, 154 Pink and Proud
In eerste instantie was ik niet echt geïnteresseerd in de nieuwe lakjes van dit nieuwe assortiment. Echter heb ik van vele meiden gehoord dat er een aantal verrasende lakjes tussen zaten en ben ik alsnog een kijkje gaan nemen. Toen kwam ik deze tegen en vond ik hem er erg mooi uitzien en heb ik besloten deze mee te nemen en wat is dat de moeite waard geweest zeg!
Op de bovenstaande foto's kunnen jullie zien hoe het lakje dekt na 1 laag. Dringt het al tot jullie door??!! Na 1 laag! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Een mooi budgetlakje dat gelijk dekt. Super, wat willen we nog meer?
Over de kleur zelf ben ik ook erg te spreken. Het is een mooie metallic lak met shimmers erin. De naam is Pink and Proud, maar ze hadden er beter Lila/Purple van kunnen maken. Roze is het namelijk totaal niet!
De kleur neigt op de foto's meer naar het roze dan naar paars, maar in werkelijkheid is echt een paars kleurtje.


Facts:
Merk: Essence
Naam: 154, Pink and Proud
Inhoud: 8ml
Prijs: €1,69
Verkrijgbaar bij: Kruidvat/Trekpleister
Dekking: 1 laag!
Droogtijd: 3min.
Makkelijk aan te brengen: ja!
Makkelijk te verwijderen: ja!
Glitter/Gloss/Matt: Metallic Shimmer

Mijn mening: What not to love about it? Serieus, dit is voor alle nagellakliefhebbers een  must-have! Ik ben ook erg benieuwd of deze goed is voor imageplates. We zullen spoedig merken of dit zo is!
Voordeel: Dekt goed, droogt snel, goedkoop, gemakkelijk verkrijgbaar.
Nadeel: Tot nu toe geen een kunnen ontdekken!

Lakjes die erop lijken
Van links naar rechts en van boven naar beneden:
Layla Mirror Effects: Titanium Sky (Prijs: $15.50, inhoud: 10ml, bron: klik)


Dit is eigenlijk de enige lak die een beetje in de buurt komt. Voor de rest kon ik vrij weinig vinden. Dus laat het weten als je er eentje vindt die in de buurt komt. Laat ook weten wat jij van dit lakje vindt!

2 opmerkingen: