woensdag 25 september 2013

The Nails Of... Beyoncé

In 'The Nails Of' laat ik jullie regelmatig kennis maken met nagels van celebs. Hierin laat ik jullie wat nagels zien en vertel er ik in het kort wat over. Ten slotte kunnen nagels heel veel zeggen over jouw persoonlijkheid. Vandaag een van de beste zangeressen ter wereld: Beyoncé!



The Nails Of... Beyoncé
1) Mix&Match
Beyoncé is altijd erg goed geweest in zingen. Ze ziet er ook altijd prachtig uit, maar zijn haar nagels dat ook? Op de bovenstaande afbeelding vind ik dat van wel! Erg schattig zo'n accentnageltje. De rest allemaal lekker roze en één nagel mint. Past goed bij haar felle kleding die ze aan heeft. Love It!

2) Daring Foiled
Dat Beyoncé dingen niet te bang is om dingen uit te proberen, wisten we allemaal. Ze is iemand die zich niks aantrekt van anderen en dit laat ze ook zien op haar nagels. Is het jullie al opgevallen dat het nagelfolies zijn?

3) Orange Manicure
En tsja als ze het volkslied 'zingt' en haar kleding rustig houdt. Dan springen haar nagels er zeker uit met deze oranje gelakte opvallende kleur. Ik vind het wel erg mooi bij haar staan, maar in combinatie met die oorbellen weet ik het nog net zo niet. Wat vinden jullie?

4) Bling Bling All Over The Nails
Queen B houdt wel van een steentje hier en een kleurtje daar. Dat ze niet bang is om heel extreem te zijn met haar nagels blijkt ook nu maar weer. Ik zelf houdt er niet zo van, maar leuk dat zij dat zelf wel doet!

5) Hello Hello Baby
Tsja als ze dan in een videoclip speelt met Lady Gaga, dan kan ze natuurlijk niet aankomen met een ´gewone´ look. Ook haar nagels moeten er aan geloven met deze nail art die totaaaaal niet matcht met haar make-up. Of zijn jullie het daar niet mee eens?

6) At last but not least
En als laatste heb ik deze om aan jullie te laten zien. De foto is niet heel erg duidelijk, maar ik kan jullie wel vertellen dat de kleuren blauw en wit goed zichtbaar zijn! Voor zover het er zo uitziet, vind ik het wel erg leuk.


Voor zover de nagels van Beyoncé. Het is wel duidelijk dat ze vooral houdt van een of meerdere kleuren nagellak op haar nagels. Al durft ze het zo nu en dan ook aan om eens iets met nail art te doen of zelfs met steentjes. Ik ben niet helemaal onder de indruk van haar nagels, maar ik houd er wel van om haar nagels te zien met twee verschillende kleuren waarvan één accentnagel. Wat is jullie mening over haar nagels?



2 opmerkingen: