zondag 20 oktober 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 42

Het is zondag en dat betekent dat het alweer tijd is voor een nieuwe instagram. Deze week veel gewerkt en niet zo heel veel foto's kunnen maken daardoor. 



Get To Know Me: Instagram. Week 42
Vorige week begon de week rustig. Lekker een paar dagen vrij na wat dagen gewerkt te hebben. Op zondag ben ik in principe altijd bij mijn vriend, hij had deze leuke rode snoepveters in huis. Ze deden me erg denken aan die leuke scoobidoo touwtjes waar je altijd de leukste creaties mee kon maken, dus in plaats van op eten ging ik knopen. Haha! Soms moet dat toch wel eens kunnen zo nu en dan, toch?
Maandag was een dagje huishouden doen en van alles en nog wat. Ook had ik deze leuke NOTD gemaakt op dinsdag. Ik word helemaal blij als ik deze foto weer zie. De NOTD is zo positief ontvangen door jullie dat ik er een artikel over gemaakt heb die woensdag online gekomen is. Mocht je deze gemist hebben, klik hier. De rest van de dag heb ik ook van alles en nog wat gedaan. Het was best een chaotische, drukke week!
Op woensdag was ik bezig met het filmen van een Halloween Nail Art. Ik had deze voor vrijdag in de planning staan, maar op de een of andere manier wilde mijn camera het beeld niet goed scherpstellen. Waarschijnlijk door de niet al te goeie belichting waar ik op dat moment was. Daardoor is er ook vrijdag geen artikel online gekomen, sorry!
De kleuren die je ziet, gebruik ik ook voor deze nail art. Die oranje van Essence is heel fijn, dekt ontzettend goed en is zeer geschikt voor Halloween Nail Arts!
Donderdagavond had ik zitten brainstormen voor leuke, nieuwe rubrieken op mijn blog. Ik probeer altijd zo origineel mogelijk te blijven. Uiteraard zijn er artikelen die er wel op moeten staan (zoals NOTD, reviews, Swatches etc.), maar zo nu en dan bedenk ik een categorie die ik nog op geen enkele andere blog heb zien staan (What's In My Stash bijvoorbeeld). Op vrijdag kwam ik door de NOTD die ik op woensdag geplaatst had, op een ontzettend leuk idee. Het kost wel een tijdje om dit uit te werken, maar ik denk wel dat jullie er blij mee zullen zijn!
Op mijn werk, werken we met het professionele merk Babor. Dit is een Duits cosmetica merk dat al tientallen jaren bestaat en ze hebben veel dingen ontwikkeld die andere bedrijven hebben overgenomen. Zo ook deze ampullen. Deze breek je open en breng je na de reiniging aan op je gezicht. Afhankelijk welke je kiest, kan je een echte boost geven voor je huid. Deze Moist&Lipid zijn zeer geschikt voor een vochtarme huid. Ik vind ze heel erg fijn en geven je huid na een week echt een mooi resultaat. Ze kosten overigens rond d €19,50. Afhankelijk van het type dat je neemt!
Na mijn werk (van 13.30-20.30) had ik nog twee verjaardagen. Ik kwam zo rond 02.00 thuis en na een aantal dagen hard gewerkt te hebben was ik wel toe aan een lekker dagje uitslapen een ontspannen!


Ook deze week was voor mij weer erg leuk! Ik heb veel gedaan en gevarieerd. Ook vrij veel gewerkt waardoor ik niet al te veel tijd had om foto's te maken. Deze week zal het waarschijnlijk wel meer gaan worden:). Als je me trouwens wilt volgen dan kan dat door mij te volgen op @myfantasticnails op instagram!





1 opmerking: