zondag 27 oktober 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 43

Een hele goeie middag allemaal! Het artikel is vandaag iets later online gekomen door wat dingen die er tussendoor zijn gekomen. Excuses hiervoor! Alsnog mijn wekelijkse Instagrampost met alle foto's die ik via Instagram heb gemaakt!


Get To Know Me: Instagram, Week 43

Deze week was een zeer volle week! Ook wel eens leuk, zeker na vorige week die iets rustiger was. Ook heb ik wel wat meer foto's gemaakt dan vorige week. Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en enjoy!
Zondagen zijn vooral dagen waarvan ik voor mezelf niks hoef te doen en niets moet doen. Dit is ook een van de weinige dagen dat ik echt altijd vrij ben en vaak ook samen ben met mijn vriend. 
Zo kwam het erop neer dat we vorige week in de avond nog wat eten moesten halen voor het avondeten bij de Albert Heijn (deze zijn bij ons voor een deel van de dag open) en mochten we gratis een bosje bloemen meenemen naar huis. Deze had ik meegenomen, ze staan inmiddels een week en zijn echt super schattig!

Ook had ik deze foto geplaatst van twee favorieten van mij. Dit zijn twee producten die je kunt ontvangen bij de Glossybox in samenwerking met Mascha (beautygloss.nl) deze kan je nu nog bestellen en kost €14,95 inclusief verzendkosten (dit is een gewoon abonnement) en is per maand opzegbaar. Klik hier als je deze wilt bestellen.
Op maandag ben ik mijn Halloween nail art opnieuw gaan filmen.  Op de een of andere manier was dit de vorige keer niet helemaal gegaan zoals ik wilde. Hierdoor is er al enkele weken geen filmpje meer online gekomen!
Dinsdag maakte ik foto's van deze mooie W7 glitterlak. Inmiddels hebben jullie al de review kunnen lezen van de vier nieuwe lakjes in mijn collectie. Als je de review gemist hebt klik dan hier. Bedankt  voor alle lieve comments trouwens, dat waardeer ik echt!
Op dinsdagavond wordt een van mijn favoriete series uitgezonden in Amerika: Pretty Little Liars. Ik denk dat iedereen deze serie wel kent. Dit is een serie die gaat over een groep meiden, waarvan er eentje vermist is. Ze denken dat ze is vermoord en weten niet door wie. Dagelijks krijgen ze smsjes, e-mails en meer berichten van een persoon genaamd 'A' die hen wel heel erg het leven zuur maakt.
Ik vind deze serie erg leuk en toen de halloweenaflevering kwam, ben ik deze woensdag gaan kijken. Ook is er een spin-off op tv geweest van deze serie (ik vond de aansluiting trouwens echt heel goed gedaan en ben heel erg benieuwd naar de rest van de serie) en heet 'Ravenswood'. Dit gaat over vijf tieners die op een mysterieuze manier met elkaar verbonden zijn. P.S. Heb je al het leuke reflecterende beeld gezien? Haha!
Donderdag was lekker een volle werkdag. Heerlijk gewerkt en helaas had ik te weinig vooruit gewerkt. Ik werk best wel veel waardoor ik soms geen tijd heb voor artikeltjes. In mijn vrije dagen probeer ik zoveel mogelijk te doen, maar dan wil je natuurlijk ook andere dingen doen. Ik had deze foto geplaatst van mijn toetje. Ik had een lange dag gehad (tot tien uur gewerkt) en had zin in iets lekkers, ik houd van griesmeel met een beetje extra suiker erdoor. Yummie!
Vrijdagavond maakte ik deze leuke foto. Ik probeer sinds kort wat meer met achtergronden te doen en een beetje te bewerken. Zodoende kwam ik op deze foto en kreeg ik er leuke reacties op. Als jullie willen ga ik dat wel vaker doen!
Ook deze zaterdag had ik een volle planning. 'S middags werken, 's avonds twee verjaardagen vieren. Druk druk druk, maar wel super leuk. Ik was alleen wel behoorlijk moe omdat ik toch vier dagen achter elkaar gewerkt had en ook nog eens al die verjaardagen had. 
Mijn vriend kwam echter donderdag met een leuke foto van weer een mooie aanbieding van O.P.I. nagellakjes en die moest ik natuurlijk hebben. Is hij speciaal naar de Big Bazaar gegaan op zaterdag om te halen. Hij heeft me doen laten geloven dat er niks meer was en toen ik dus thuis kwam en bovenstaande lakjes zag, ging ik wel even door het lint. Ik was erg blij!


Dit was een volle week en leuke, gezellige dingen doen. Vandaag is overigens ook een erg leuke dag! Mijn vriend en ik zijn alweer vier jaar samen. Wat gaat de tijd toch snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten