maandag 7 oktober 2013

Shoptip: Gratis Pupa Nagellak

Wij Nederlanders houden wel van korting, zeker als je het zelfs voor niks kan krijgen! Dan heb ik goed nieuws voor jullie, want Pupa geeft jou de kans om kennis te maken met hun nagellak door er eentje weg te  geven. Wat moet je ervoor doen? Klik dan op 'Lees Meer'.  



Shoptip: Gratis Pupa Nagellak
Wat moet je dus doen? Dat is heel simpel:
Like hun facebookpagina: PUPA NL
Klik dan op de volgende link: Klik
En de rest volgt vanzelf!

Uiteraard heb ik zelf ook een kleurtje uitgekozen. Dit is een kleurtje die ik al een tijdje op het oog had en hij is werkelijk prachtig. Uiteraard moet ik deze wel met jullie delen. De lak is afkomstig uit de nieuwe Limited Editie Cosmic Beauty en is een prachtige duochrome paarse en blauwe nagellak! De kleur is ietwat lastig vast te leggen en heb zo goed mogelijk mijn best gedaan.



Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben en laat me vooral weten welk kleurtje jij gehaald hebt:D. Wat vind jij van deze actie van PUPA? Wees er trouwens snel bij, want ze hebben de 10000 coupons al gepasseerd en geven er maximaal 15000 weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten