zondag 29 december 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 51

Zoals ik al had beloofd, zou ik vanavond de instagrampost van week 51 plaatsen. Deze week was behoorlijk vol en intensief, maar wel super leuk en vloog voorbij. Zo ben ik naar de Primark geweest en heb ik wat leuke dingen gekocht, hebi k Kerst gevierd en ben ik naar de Lush geweest om wat producten in te slaan voor het komende jaar, daarnaast vierde ik ook nog mijn verjaardag en kwam mijn familie uit Australië! Uiteraard heb ik hier ook nog leuke foto's van gemaakt en meer dan vorige week. Kijk mee!


Get To Know Me: Instagram, Week 51

Eigenlijk heb ik deze week wel aardig wat foto's gemaakt, uiteraard staan ze niet allemaal op Instagram. Toch wilde ik jullie wel wat foto's laten zien op instagram zodat jullie weten hoe mijn week verlopen is!
Maandag kwamen we terug van het weekendje weg. Ondanks dat ik best wel moe was, vond ik van mezelf dat ik toch iets moest doen voor mijn blog van deze week. Zo was ik alvast begonnen met het swatchen van de Maybelline Brocades waar ik super enthousiast over ben en inmiddels de review van online staat.
En op dinsdag ben ik naar de Primark gegaan. Hoewel het de dag voor Kerst was, vond ik het op zich nog best meevallen met de drukte. Ik heb een aantal hele leuke dingen mee genomen en ook wat kleding voor de Kerst! Kortom ik was goed geslaagd.
In zoals ieder jaar kijken mijn vriend en ik naar de All You Need Is Love-Kerst Special. Ik kon het maar net droog houden. Wat doet die Robert het toch goed en wat een mooi programma is het toch.
In tegenstelling tot de rest van Nederland moest ik de dag daarna, op Eerste Kerstdag gewoon werken. Bij ons bedrijf is het verplicht een van de twee dagen te werken anders zal niemand op Kerst werken. Jullie lezen het goed, het bedrijf waar ik werk is gewoon dan open. Dus zodoende stond ik op Eerste Kerstdag te wachten op de tram die aankwam en waar het bijna helemaal verlaten was. Gelukkig hoefde ik maar vier dagen te werken en ging de dag super snel.
Na mijn werk ging ik gourmetten bij mijn vriend en zijn familie (ja alweer, hahaha maar ik heb eraan gedacht niet teveel te eten). Toen kwam mijn vriend aanzetten met deze leuke Ananas en iemand beweerde dat het Spongebob was, uhhhh die had iets teveel op. Haha!
De volgende middag, op tweede Kerstdag ging ik een heerlijk omelet eten gevuld met groente. Dit vind ik toch zooo'n lekkere combi, love it!
Ook ben ik nog in de middag foto's gaan maken van een aantal Rimmel lakjes. Deze zijn afkomstig uit de Space Dust, de Kerstcollectie van Rimmel. Deze hebben een Sand-Effect finish en ik ben helemaal fan van deze lakjes. Prachtig en echte aanraders!
En zoals ieder jaar ging ik ook dit jaar op 27 december naar de Lush. Dan is er namelijk 50% korting op heeeeeel veeel producten, vooral op de Kerstcollectie en dat kan soms een hele hoop geld sparen. Ik kan voorlopig wel even vooruit. Ook kreeg ik gelijk een leuk verjaardagscadeautje van iemand.
En de volgende dag was mijn verjaardag! Ik werd 22 jaar en het was een hele rare dag. 'S ochtends natuurlijk gefeliciteerd door familie en vrienden (Bedankt voor alle reacties!) en kreeg ik van een aantal mensen cadeautjes, waaronder dit cadeautje. Mijn vader weet dat ik gek ben op appelmoes, ik eet het overal bij. Zelfs bij dingen waar anderen van walgen, haha. Alleen ben ik maar één of twee keer per week bij mijn vader en dan eet ik daar ook nog niet vaak, dan gebeurt het nog wel eens dat de potten appelmoes beschimmeld raden en tsja dit cadeau was blijkbaar een hint. Ik vond hem wel erg leuk bedacht!
En verder plaatste ik een winactie. Omdat ik jarig was, mijn blog bijna twee jaar bestaat en ik bijna 100 volgers heb op instagram vond ik het wel leuk een aantal winacties te plaatsen. Je kan nog steeds meedoen met deze eerste winactie. Klik hier voor de winactie.
Van mijn vriend kreeg ik ook nog een heel tof cadeau, namelijk deze lichtstudio van de Xenos. Hij kost €40,- en werkt naar mijn mening erg goed. Afhankelijk van de kwaliteit van je camera kan je 's avonds best goeie foto's maken. Ik zal er nog een review over maken.


Dit was mijn week voor deze week. Het was een leuke, intensieve en drukke week. Ik heb er erg van genoten en vond het geweldig mijn familie uit Australië weer te zien. Ook ben ik blij met alle felicitaties en cadeautjes die ik kreeg, daarnaast ben ik natuurlijk ook benieuwd naar jullie week! Hoe heb jij Kerst gevierd?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke week (behalve dat je moest werken op kerst) Ik ben benieuwd naar je review van de lichtbox van Xenos. Heb al zo vaak staan twijfelen of ik m zou kopen of niet. Fijne jaarwisseling :) X Céline

    BeantwoordenVerwijderen