woensdag 25 december 2013

Overige: Merry Christmas!

Merry Christmas everybody! Ik weet dat ik deze week erg weinig heb geplaatst. Zoals jullie vorige week al konden lezen, kwam dit doordat ik weinig tijd gehad om vooruit te werken. Gelukkig begint dit langzaam voorbij te gaan en begin ik tijd te hebben voor het bloggen. Desondanks wilde ik jullie toch niet teleurstellen heb ik komende periode een aantal leuke winacties klaar staan. Deze zullen vanaf 28 december (want dan ben ik jarig) plaats gaan vinden!  Voor nu wens ik iedereen nog een hele fijne Kerst en ben ik ontzettend benieuwd naar alle leuke en mooie nail arts+make up looks die iedereen plaatst. Als je mij volgt op instagram (@myfantasticnails) dan volg ik je zeker terug en kan ik alle mooie creaties zien. Mocht je een creatie van mij hebben nagedaan, dan moet je met taggen met #myfantasticnails en ik zal ze zeker bekijken! 




Ik ben uiteraard ook erg benieuwd naar alle leuke dingen die jullie gedaan hebben of gaan doen. Op deze manier kan ik inspiratie opdoen voor volgend jaar!

1 opmerking:

  1. Ik heb met familie een hele dag hapjes zelf zitten maken en opeten en gezelschapsspelen gespeeld wat erg gezellig was. :)

    BeantwoordenVerwijderen