donderdag 12 december 2013

Preview: Essence New Imageplates

Terwijl ik op zoek was naar de nieuwe Trend Editie 'Metal Glam' van Essence, kwam ik plotseling twee nieuwe imageplates tegen! Essence kondigt nooit hun nieuwe imageplates aan, dus is het altijd leuk als je ze plotseling tegenkomt. Vandaag laat ik jullie zien hoe ze eruit zien.


Preview: Essence New Imageplates
Voor zover ik heb kunnen ontdekken, heb ik er twee zien liggen. Ik vind ze erg leuk en totaal anders dan Essence tot nu toe heeft uitgebracht, op misschien enkele afbeeldingen na. Beide imageplates hebben als naam: 01, Have Fun! Tijd om de plates van dichterbij te bekijken.
Ook voor deze imageplates geldt weer dat er een plastic laagje folie omheen zit. Haal deze folie eraf, anders werkt de imageplate niet! (Dat deed ik de allereerste keer fout, haha!). Zoals we inmiddels ook gewend zijn van Essence, zijn de imageplates rechthoekig en bevatten ze ieder negen afbeeldingen en zijn redelijk groot. Tijd om te testen dus!

Als eerste laat ik deze zien. Ik doe geen uitgebreide review van deze imageplates, die komt binnenkort nog online. Op deze imageplate zitten negen verschillende afbeeldingen en ze zijn vrij origineel! Ook zijn deze niet megagroot waardoor je ze kan gebruiken op iedere nagel. Ik was erg nieuwsgierig naar de afbeeldingen, doordat er veel details in deze afbeeldingen verwerkt zitten was ik hier zeker benieuwd naar. Over het algemeen ben ik vrij tevreden over de imageplate. Alleen de afbeelding linksboven in wilde niet helemaal mee genomen worden. Wat me wel opviel was dat het vogeltje recht onderin geen pootjes had (uhh, hoe moeten ze dan lopen?:s) De afbeelding die ik het leukst vind, dat zijn de zuurstoklolly's links onderin en de aardbei!
En als tweede heb ik deze imageplate voor julie. Deze is erg schattig en zeker geschikt voor Valentijnsdag! Er zijn echter op deze imageplate twee afbeeldingen die zeker bekend zijn en vaker voorkomen. Dat is het zebraprintje (deze staat ook al op een andere imageplate) en het bloemetje links in het midden. Ook het strikje rechts bovenin heb ik op meerdere imageplates gezien, maar nog niet op die ik had. Tijd om te testen dus. Ook nu ben ik over het algemeen best tevreden. Hier en daar wat missende stukjes, maar dat kan ook komen door mijn technieken. De kers en het strikje vind ik het beste gelukt. De  'love'-tekst en 'zebra'-print zijn vrij groot en pastten niet eens gemakkelijk op het stempelkussen (wel erg handig voor lange nagels) en komen goed uit het testen.

Deze imageplates zijn te koop bij de Kruidvat voor €1,49 per stuk!
Voor zover ben ik best onder de indruk van de afbeeldingen. Ze zijn zeer gedetailleerd en doen zeker niet onder duurdere merken zoals Konad, al kost het bij Essence wel meer moeite om te stempelen. De lak die ik gebruikt heb om mee te stempelen is: Essence Be Loud; 01) Riot. Een mooie paarse kleur. 

3 opmerkingen: