donderdag 9 januari 2014

Preview: Essence TE, Love Letters

Ik heb nog maar net Superheroes van Essence in mijn bezit, of ik weet alweer hoe de volgende Trend Editie eruit gaat zien. Een tijdje geleden vertelde ik jullie dat ik best wel teleurgesteld was in de Essence Trend Edities, maar de laatste tijd gaan ze er echt wel op vooruit. Vandaag laat ik jullie zien welke Trend Editie ze in februari zullen aan uitbrengen in de Kruidvat en Trekpleister.


Preview: Essence TE, Love Letters
Als ik denk aan 'Love Letters' en deze promo-afbeelding zie, moet ik denken aan de liefde. Kleuren van de liefde om specifieker te zijn, zoals roze tinten en bij het zien van deze afbeelding ook aan grijze tinten. Ik denk dan vooral aan pasteltinten nu ik dit zo gezien heb. Ik ben erg benieuwd!
Nagellak: €1,79
In totaal komen ze uit met vijf verschillende nagellakjes. In eerste instantie dacht ik dat het stripers zouden zijn, maar toen ik goed de tekst las bleken het gewone nagellakjes te zijn. Wel erg leuk dat ze het uiterlijk veranderen, zeker een pluspunt. Zoals ik al het vermoeden, zijn het vooral zachte pasteltinten zoals grijs en roze.
1) 01, Rosy In Love
2) 02, I Got a Crush on Blue!
3) 03, Grey-Headed Love Bird
4) 04, Dear Peach!
5) 05, Inkheart

Ik ben nog niet helemaal enthousiast geworden, maar op zich wel een leuke collectie voor de liefhebbers. 

Stamping Kit: €2,99
En dan heb ik nog een verrassing voor jullie. Essence komt namelijk uit met een nieuw Stamping Kitje, speciaal voor deze Limited. Wees snel, want op=op! Ik ben erg benieuwd naar deze afbeeldingen en zien er zeker leuk uit. 


Over het algemeen ben ik niet mega nieuwsgierig of overdonderd door de nagellakjes. Dit kan natuurlijk altijd nog veranderen. Wel ben ik erg benieuwd naar het Stamping Kitje! Deze ga ik zeker weten halen!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind de lakjes er leuk uitzien, maar ze lijken zo standaard. Ik denk dat ik in de winkel wel kijk of ze het toch waard zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt balen dat ze die stamping plate niet apart uitbrengen.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nagellakjes!
    Ik ga zeker een kijkje nemen als ze in de winkel liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen