vrijdag 10 januari 2014

Preview: Essence, What's Out In Spring 2014

Daar waar onwijs veel leuke dingen bij komen, zullen helaas ook altijd wel dingen weggaan. Zoals ieder jaar zullen er ook dit jaar weer producten afgeprijsd worden die niet meer te verkrijgen zullen zijn. Houd je hart maar vast, want we gaan eens even goed kijken wat Essence er allemaal uit gaat halen. Uiteraard wel op nagelgebied.


 Essence: What's Out, Spring 2014
Na de bekendmaking van de enorm grote hoeveelheden nagellakjes en dergelijke, die het assortiment zouden aanvullen. Wisten we eigenlijk ook al dat er ook veel weg zou gaan. Zie hier het resultaat.
 
Wat??? Essence gaat de, onlangs uitgebrachte Sparkle Sand lakjes eruit halen? Ik denk dat ik die toch nog wel even in ga slaan. Erg jammer, maar er komt wel wat leuks voor terug (althans, dat hoop ik).

 
De Pigments zijn echt een enorme trend geweest en na een tijdje in het Assortiment gestaan te hebben, hebben ze hun populariteit verloren en is het ook aan hun om ons te verlaten. Misschien ga ik nog wat kleurjtes in slaan, naast oogschaduw en lipkleur kan je ze ook gebruiken voor je nagels!
 
Daarbij gaan er ook deze dingen uit het assortiment. Het werd nauwelijks verkocht, ik denk dat het komt doordat al deze dingen best wel prijzig waren. Op deze manier is er al vrij veel ruimte gemaakt voor alle nieuwe dingen.
 
Met de nieuwe topcoat die je over iedere nagellak kan aanbrengen, heb je volgens Essence geen speciale kleuren meer nodig. Daarom gaan deze er allemaal. Ik vind het niet heel erg, maar de Magnetics zijn erg fijn voor Stamping Nail Art!
 
Ze komen en gaan, komen en gaan die Nail Art Twins want ook nu gaan ze ons wéér verlaten. Helaas, maar de reloaded twins zullen waarschijnlijk niet goed genoeg aangeslagen zijn. Daarna gaan er nog twee topper s, een cracking, en twee studio nails producten. Van die Multi-Effects Topcoat vind ik het wel erg jammer, want van het afgelopen jaar was dat echt een favoriet. Die ga ik dus zeker nog inslaan zodra de korting geldt.
 
Ook zullen een aantal stripers, effect nails en nail stickers ons zullen gaan verlaten. Om eerlijk te zijn denk ik dat ik hiervan niks ga missen...
 
En als laatste twee nail decorationsetjes, de butterstick en twee magneetjes. Die butterstick is zeker fijn en echt een aanrader, ook deze ga ik inslaan als hij in de aanbieding is! Deze vind ik zooo fijn!


Over het algemeen vind ik de schade zeer beperkt en valt het best wel mee wat er allemaal uit gaat. Er zijn toch wel een aantal dingen die ik nog heel graag wil inslaan en echt daar mijn best voor ga doen om deze te bemachtigen. Dat zijn de Sparkling Sand kleuren, een aantal pigments (misschien als ik die heeel mooi vind), een striper, de Special Effect Toppers en de Butterstick. Is er nog iets waar jij er van baalt wat er uitgaat en wat je graag nog wil inslaan, of maakt het jou allemaal niet zo erg uit?

1 opmerking:

  1. Gelukkig heb ik gisteren nog een aantal van deze lakken gekocht toen ik in amsterdam was. Wij hebben geen tweede schap, vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen