dinsdag 28 januari 2014

Winactie: And The Winners Are......

Vandaag heb ik leuk nieuws voor jullie! Tot afgelopen zaterdag kon je meedoen aan maar liefst twee winacties. Eentje vanwege mijn verjaardag en eentje vanwege het tweejarige bestaan. Vandaag heb ik de uitslag voor jullie welke twee dames ik hier gelukkig mee kan maken. Kan je niet wachten? Klik dan op 'Lees Verder'. 

Winnares winactie #1
Wat is een winactie zonder nagellak? Speciaal daarom heb ik deze nagellakjes uitgekozen die afgelopen jaar absoluut tot mijn favorieten behoorden (wat me trouwens aan het denken doet zetten dat ik nog een favorieten artikel moet maken). Ik heb de namen in de fruitmachine gegooid en de uiteindelijk winnares is geworden.....
Gefeliciteerd! Jij bent de winnares van dit nagellakpakkeje geworden. Stuur je gegevens s.v.p. naar myfantasticnails@gmail.com en je pakketje woord z.s.m. thuis bezorgd. Veel plezier ermee.

Winactie #2
En als tweede winactie had ik dit leuke setje met basis benodigdheden voor mooie gedetailleerde nagels samen gesteld. Ook bij deze winactie heb ik de namen in de fruitmachine gegooid en is de winnares geworden...
Eline Boelders! Jij bent de winnares geworden van het tweede pakketje. Ook jij mag je gegevens sturen naar: myfantasticnails@gmail.com en je pakketje wordt z.s.m. thuis gestuurd!


Beide dames hebben tot vrijdag de tijd om te reageren, mochten ze voor die tijd niet gereageerd hebben zal er iemand anders als winnares worden gekozen. Stuur een mailtje met je naam, adres, postcode en woonplaats en ik zal hem deze week of volgende week op de post doen. Gefeliciteerd meiden en veel plezier ermee!

7 opmerkingen: