zondag 2 februari 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 4

Deze week stond in het teken van de Efteling, werken en werken, maar ook lekker lunchen bij de La Place! Kijk mee naar mijn week.


Get To Know Me: Instagram, Week 4
Ook deze week heb ik weer niet megaveel foto's geplaatst. Het varieert een beetje de laatste tijd. Ik denk ook dat het komt doordat ik soms hele dagen werk en tsja, om dan iedere keer een foto te uploaden van 'Kijk ik ben aan het werk' is ook weer een beetje saai en eentonig. Anyway, enjoy de foto's van deze week!
Vorige week maandag plaatste ik deze foto. Hoe bizar! Ik was het Diary artikel van Beautygloss aan het lezen toen mij ineens op viel dat mijn batterij op dat moment ook 42% was. Best wel maf....
En dinsdag maakte bekend wie de winnaressen waren van mijn winacties. Inmiddels heb ik van beiden reacties gekregen en de pakketjes zullen komende week verstuurd worden. Nogmaals gefeliciteerd meiden!
Eens in de zoveel tijd is het weer eens nodig om schoenen te kopen. Het kwam er op neer dat het bij mij echt hard nodig was, aangezien ik nog maar twee paar winterschoenen had en daarvan één paar hakken waren. Dit had er mee te maken dat ik laatste kritisch schoenen ging uitzoeken. Ik koop ze het liefst bij de Bristol, daar hebben ze veel schoenen die binnen mijn smaak vallen en vaak ook nog eens gunstige prijzen. Zo nam ik dus vier paar schoenen mee (waaronder twee Nike's) voor slechts €100,-. Een goeie deal dus. Meiden als je nog schoenen zoekt voor een gunstige prijs dan moet je zeker eens een kijkje nemen bij de Bristol.
Bij ons in de stad zit er sinds een tijdje een nieuwe V&D. Deze hadden wij vroeger (sterker nog, onze V&D was toen één van de grootste van Nederland), maar ging failliet en moest dus weg. Nu hebben ze na jaren een nieuwe (veel kleinere) gebouwd, maar dat vind ik niet erg. Eten bij de La Place gaat daardoor een stuk makkelijker. Als je eens bij de La Place komt, moet je dit zeker eten. Het is best een groot broodje, maar overheerlijk. Het smaakt een beetje naar een pizza! 
Er gaat op facebook een quiz de rondte waarin je 200 vragen moet beantwoorden en afhankelijk van de antwoorden daarvan kan je je IQ bepalen. Onzin natuurlijk, maar ik vond hem wel grappig te maken en de resultaten te plaatsen op internet. De resultaten kloppen niet echt, ik een IQ van 140? Haha, ik weet dat ik niet de domste ben maar zo slim? Dat zou wel erg fijn zijn! Mijn vriend had een score van 180, yeah right! Hahaha.
En gisteren had ik een super leuke dag in de Efteling. Speciaal voor het vieren van feit dat Lidl vorig jaar 4x beste getest is op groente en fruit, kregen alle Lidl medewerkers gratis tickets. Je leest het goed, tickets. Ze mochten namelijk naast zichzelf nog één iemand mee nemen en aangezien mijn vriend bij de Lidl werkt, was het makkelijk te kiezen wie hij mee nam. Ik moet zeggen dat ik echt heel erg onder de indruk ben geweest gisteren. Bij binnenkomst zag je al gelijk dat het ging om de Lidl (de Efteling is dit hele weekend afgehuurd voor de Lidl). Er werd overal gratis eten en drinken uitgedeeld (uiteraard van de Lidl) en natuurlijk fruit. Ook kreeg je bij inlevering van entreebon nog eens 8 euro waarde aan Eftelinggeld (dus je kreeg gewoon €8,- p.p gratis van de Lidl) waarmee je eten en dergelijke kon betalen. Kijk dat noem ik nou nog eens gul zijn voor je medewerkers! Ook was er nog een concert met een aantal bekende Nederlanders (onder andere Glennis Grac, Yes R en Jeroen van den Boom). Het leukste van alles was dat dus alles gratis was, mits je je op tijd de tickets online had besteld. Ik moet zeggen, het was bizar druk (wat te verwachten is, als alles gratis is) maar ik stoorde er me niet aan. Ja je moest wat langer wachten dan dat je gewend was, maar iedereen was goed gehumeurd en super vrolijk. Ook was het weer opgeknapt later op de dag. Ja ik kan zeker zeggen dat ik nog nooit zo'n leuke dag gehad heb in de Efteling als gisteren. Het maakte natuurlijk ook nog eens af dat het Winter Efteling er nog was, waardoor je helemaal een gezellige sfeer had! 


Dit was dus hoe mijn week eruit heeft gezien met als topper het dagje Efteling. Hier ben ik dan nu ook wel van aan het bijkomen vandaag, want hoe gezellig het ook was. Je bent er toch wel behoorlijk moe van. Wie zijn er nog meer naar de Efteling geweest en hoe heb jij deze dag ervaren dit weekend? Laat het me weten!

1 opmerking:

  1. leuke foto's :D ik wil ook nog eens naar de efteling, is alweer zo lang geleden!

    BeantwoordenVerwijderen