zondag 9 februari 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 5

Het is alweer februari, wat gaat de tijd toch snel. Voor mijn gevoel is het nog steeds januari en is 2014 nog maar net begonnen. Echter is toch alweer tijd om te kijken naar mijn 5e week van het jaar 2014. 

Get To Know Me: Instagram, Week 5
In week 5 heb ik heel erg geprobeerd op te letten op het maken van foto's. Zeker na de afgelopen periode vond ik het toch wel nodig wat meer foto's te maken en dat is aardig gelukt. Deze week ligt de nieuwe Trend Editie van Essence in de winkels, luisterde ik naar het nieuwe nummer van Within Temptation, maakte ik een Valentijnsdag Nail Art en kocht ik kaartjes voor de Elf Fantasy Fair.

De week begon met het swatchen van deze lakjes van Collistar. Ik heb mezelf voorgenomen om nog sneller te werken en meer swatches te maken. Op het moment loop ik namelijk best wel erg achter, gelukkig begint het weer een beetje te komen dat ik tijd heb voor mijn blog. Dinsdag begon ik, na een dag hard werken, ontspannend met het maken van swatches van deze Collistar lakken. Hier kan je de review terug lezen. Ik krijg positieve reacties over deze lakken. Ze zijn dan ook echt geweldig, mocht je jezelf een duurde lakje willen gunnen en niet weten welke. Dan raad ik je deze van harte aan.
Ook maakte ik een 'Mooie Combinatie'-artikel. Helaas zie je het duochrome effect minder mooi terug op de foto's. Het is echt een hele leuke Combinatie
In de avond ging ik lekker in bad met Lush 'Candy Mountain'. Je kan er meerdere keren mee doen, maar zelf vind ik het fijnste om hem in één keer te gebruiken. Zo lekker is deze, ook dat schuim dat ontstaat vind ik fijn.
Afgelopen week lag de nieuwe Trend Editie van Essence in de winkels. Ik ben erge fan van de Essence Imageplates dus deze kon ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Voor Valentijnsdag maak ik hier nog een tutorial van. Mocht de kwaliteit niet zo goed zijn, de verpakking ziet er in ieder geval super schattig uit.
Oké deze foto ziet er heel raar uit zo. Daar zit een verhaal achter, maar dat ga ik niet nog een keer herhalen (mocht je geïnteresseerd zijn in het verhaal dan kan je het hier lezen of naar mijn instagram gaan), maar ik kan wel even in het kort zeggen dat die tas half Europa gereis is. Van Nederland naar Oostenrijk, naar Frankfurt terug naar Nederland. Hahaha!
Het nieuwe album van Within Temptation ligt sinds 31 januari in de winkels. Er staan een aantal geweldige nummers op met onder andere Tarja (ex-zangeres Nightwish) en X-Zibit. Wat is dat toch een geweldig nummer. Ik heb hem in een paar dagen tijd al 10x gedraaid. Within Temptation is gewoon de beste Nederlandse band ooit. Geweldige muziek maken zij.
En ik plaatste vanochtend deze foto van een nail art die ik heb gemaakt. Hij ziet er super vrolijk uit en vrij ingewikkeld, maar dat valt allemaal best wel erg mee. Ik ga mijn best doen om de tutorial voor de 14e online te hebben. Kan alleen niks beloven. 

Week 5 was een drukke en volle week, maar wel erg leuk en tijd gehad voor mijn blog. Kortom, niks te klagen. Hoe is jouw week verlopen? Laat het me weten.

1 opmerking: