donderdag 20 februari 2014

Mijn Top 5: Nagellakken van 2013 -Part 1-

Het is een beetje laat en de meeste bloggers hebben allang hun lijstje met  favorieten laten zien, maar toch wilde ik mijn favorieten nog even aan jullie laten zien. Een aantal zal jullie vast niet doen verbazen die in mijn Top staan en een aantal misschien wel. Net als vorig jaar doe ik twee keer een 'Top 5' omdat het favorieten van een heel jaar is, hierdoor is het wel erg lastig om één keer een 'Top 5' te doen. In dit artikel laat ik jullie 10 tot en met 6 zien. Enjoy!

Nummer 10

Metal Glam van Essence behoort zeker tot een van mijn favoriete Trend Edities van afgelopen jaar. Het zal jullie dan wellicht niet verbazen dat ik daarvan dit kleurtje het mooiste vind. Mocht je de review gemist hebben, hier kan je de review nog eens lezen. 'Petal To The Metal' is een prachtige Lila Metallic-kleur die eigenlijk goed genoeg dekt in één laag. Droogt snel, lakt prettig en perfect voor Stempel Nail Art. Geen wonder dus dat deze in mijn favorietenlijst staat van afgelopen jaar.

Nummer 9
Kiko, wat een geweldig merk vind ik dat toch. Zo jammer dat ze dit niet in Nederland verkopen (net als P2 trouwens), als ik mocht bepalen welke merken in Nederland verkocht mochten worden op nagellakgebied, dan zou ik zonder twijfel deze zeker in de winkels stoppen. Ik denk ook dat ik niet de enige ben die dan iedere week even gaat kijken of er weer een leuk lakje in de aanbieding ligt. Helaas is Kiko alleen in het buitenland verkrijgbaar en had ik deze lak begin vorig jaar gekocht toen we naar Oberhausen waren gegaan. Wat een prachtige lak is deze toch. Ik heb hem al heel vaak gedragen en in een NOTD laten zien en een review over geschreven. De lak dekt goed, droogt prima en is ontzettend holografisch. Ik ben normaal niet zo van de rode lakken, maar voor deze viel ik als een blok. Wat een prachtige lak!

Nummer 8
Ik ben gek op felle nagellak, vooral zo richting de lente en zomer. Het staat vrolijk, fris en speels. Het zal jullie vast niet verbazen dat daarom deze leuke Neonlak in mijn top tien staat. Oké, de dekking valt een beetje tegen maar de kleur is zo mooi als deze eenmaal mooi dekt en egaal is aangebracht. Kijk maar eens bij deze review of hoe leuk hij te gebruiken is in een Nail Art? I love this one so much! Wellicht vind je hem misschien nog bij de Primark, maar deze gele nagellak is een typische zomerkleur dus zal de kans wat kleiner zijn dat je hem nu vind. De naam van de lak is overigens 'Yellow'.

Nummer 7
Hoe kan het ook anders, Het Sand-Effect was dé hype van 2013. Er was geen ontkomen aan na het uitbrengen van de Mariah Carey collectie met hun Sand-Effect lakjes. Al snel volgden meerdere merkn zoals Gosh, Essence en zelfs de Claire's. Van alle lakjes die ik heb geprobeerd vind ik dit de meest unieke. Het is een vrolijke kleur die je heel het jaar door kan dragen. Ideaal natuurlijk! De lak dekt in twee lagen, droogt minder snel dan andere Sandlakken, maar nog steeds een plaatje. De lak heeft geen naam en een review kan je hier lezen. Een hele mooie blauw/zilveren Glitter Sand-Effect nagellak een mond vol woorden, maar dat is wat deze lak is en zonder twijfel een plekje verdient in mijn favorieten van afgelopen jaar.

Nummer 6
En om dit artikel af te sluiten heb ik er eentje waar jullie wellicht niet superveel van gehoord hebben, maar die jullie wel in deze Shoplog voorbij hebben zien komen. NYC is duidelijk een favoriet merk geworden dit jaar. In tegenstelling tot voorgaande jaren zijn ze er hard op vooruit gegaan met de kwaliteit, originaliteit en de houdbaarheid. Ik vind de lakken van NYC helemaal het einde en 'Red Hot' is daar eentje van. Het is een soort 'Smoky' topcoat met een heel apart effect op je nagels. Deze lak is afkomstig uit de 'Rock Muse, Smoky Topcoat' collectie. 


Zo, voor nu was dit mijn 'Top 5 Nagellakken van 2013' voor deze keer. Ik ben benieuwd wat jullie van deze Countdown vinden en of jullie uitkijken naar het tweede deel, want deze beloofd heel wat goeie lakken. 

1 opmerking:

  1. Mooie lakjes!

    Ik heb je trouwens genomineerd voor een Liebster award. Gefeliciteerd!
    http://iiithinkpink.blogspot.nl/2014/02/ik-ben-genomineerd-voor-een-liebster.html#more

    BeantwoordenVerwijderen