dinsdag 11 februari 2014

Nail News:#1 Art Deco en Gosh

Hoewel het nog niet voelbaar is dat het de afgelopen maanden winter is geweest, zal er toch alweer volgende maand een einde aan gaan komen. Dat betekend een hoop nieuwe collecties in de winkels en een hoop persberichten. Zelf vind ik het nooit erg leuk om iedere dag een persbericht te moeten lezen. Leuk en aardig, maar waarom niet gewoon in één artikel? Dat is ook wat ik vanaf vandaag ga doen. De Essence en Catrice nieuwtjes doe ik nog wel apart (vooral omdat deze nogal vaker veranderen dan de meeste merken), maar de andere merken ga ik voortaan samen voegen.

Nail News: #1 Art Deco en Gosh
 
De merken waar ik vandaag nieuws voor heb zijn Art Deco en Gosh. Dit gaat om de lente/zomercollectie van dit jaar. Ben jij benieuwd naar deze producten? Kijk dan snel verder.
1) Art Deco -Love Is In The Air-
http://smr.simplypr.nl/content/ARTDECO/Love_Is_In_The_Air_Collection/images/%7B32%7DGirl_LOVE_LOVE_LOVE.jpg
Met de nieuwe 'Love Is In The Air' collectie ben jij straks helemaal In Love, want deze collectie staat in het teken van de liefde. 'Love Is In The Air' is wat centraal staat met deze collectie, waardoor iedere vrouw zal stralen. Met of zonder geliefde. Uiteraard laat ik alleen de nagellakjes zien!

De nagellakjes
Het lijkt haast wel alsof komende zomer het Duochrome-effect de trend gaat worden dit jaar. Je ziet het overal in terug. Onlangs zag je het nog in de Trend Editie van Essence (Superheroes) en kon je een review lezen van Collistar. Nu komt ook Collistar uit met twee Duochrome lakjes. Gaaf! Ben ik erg benieuwd naar. Deze lakjes hebben helaas geen namen, wel nummers.
1) 233
2) 246
3) 247
4) 273
Vier leuke kleuren die het hele jaar door prima op je nagels passen, maar vooral in de lente en de zomer het meest geschikt zijn. Ik ben erg benieuwd naar deze collectie.
 De Art Deco nagellakjes zijn onder andere Douglas voor €8,95. 

2) Gosh Zomer Collectie 2014
http://www.ranklogos.com/wp-content/uploads/2012/06/gosh-logo-new-black.jpgA

Nog niet genoeg gehad van de zanderige nagellakjes? Geen zorgen, want ook Gosh komt weer uit met een nieuwe collectie Sand-Effect nagellakjes die jouw collectie weer helemaal aanvullen.
 
Kijk, dit is wat ik bedoel met vernieuwend. Hoe gaaf zijn deze kleuren zeg! Ik moet zeggen dat ik echt heel erg onder de indruk ben bij het zien van deze kleuren. De namen en kleuren zijn:
1) 05, Frosted Rose
2) 06, Frosted Soft Pink
3) 07, Frosted Soft Coral
4) 08, Frosted Soft Blue
5) 09, Frosted Soft Green
Ik kan zeker weten wel zeggen dat ik voor deze collectie naar de winkels zou rennen. Vooral die groene en blauwe zien er heel gaaf uit. 
De nieuwe Frosted collectie vind je halverwege Februari in de Kruidvat voor €7,29 per stuk.


Wat vind jij van deze merken? Waar kijk jij het meest naar uit komende zomer? Laat je reacties hier achter. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten