maandag 3 februari 2014

Review: Essence Superheroes (Part 2)

Afgelopen week konden jullie al een review lezen over de nagellakjes van deze collecties. De nagellakjes vind ik super leuk en origineel, alleen ben ik wat minder enthousiast over de kwaliteit hiervan. Gelukkig betaal je daar niet superveel voor, dus dat scheelt weer. Naast de nagellakjes hadden ze ook een aantal andere nail art spulletjes uitgebracht, zoals glitters, stikkers en nagellakremover. Benieuwd naar mijn mening over deze producten? Klik dan op 'Lees Meer'. 

Review: Essence Superheroes (Part 2)
In totaal zijn er drie soorten glitters verkrijgbaar, een glitter nagellak remover en twee verschillende stikker vellen naast de nagellak. Ik heb zelf twee potjes met glitters (waarvan ik toevallig eentje net heb gekocht voordat ik de foto's ging maken van deze review), beide stikkervellen en de remover. Ik was erg benieuwd naar deze producten, dus tijd om uit te proberen!

Nagellakremover: 01 Fantastic Girl, €1.99
Als eerste heb ik deze remover om jullie te laten zien. Ik had hier veel verhalen over gehoord dus ik was wel benieuwd naar deze remover. Ken jij dat probleem, dat je soms zo hard loopt te boenen met het verwijderen van je nagellak? Zeker met glitter nagellak? Geen zorgen, met deze remover zou er in een mum van tijd af gehaald worden en bespaar je hier een hoop tijd mee en voelen je nagels niet meer uitgedroogd aan. Ik was natuurlijk wel benieuwd naar deze remover, dus tijd om uit te proberen!
Over het uiterlijk ben ik zeer tevreden. Het is leuk in elkaar gezet en alles past goed bij elkaar. Ook vind ik het wel leuk dat de remover roze van kleur is met zilveren glitters duidelijk zichtbaar zijn. De remover heeft een jelly-achtige substantie wat de glitters makkelijker moeten zouden doen verwijderen. De remover heeft een hoeveelheid van 150ml. 
Voor het uittesten heb ik gekozen voor de meest hardnekkige glitters die ik kon vinden op dat moment. Ik heb wat remover op een watteschijfje gedaan en dit liet ik enkele seconden op mijn nagel zitten (zoals ik het normaal altijd doe met verwijderen). Ik bewoog het een beetje heen en weer en haalde het wattenschijfje eraf. Op bovenstaande foto zie je het resultaat na één keer proberen en ik moet zeggen, hij doet het behoorlijk goed! Uiteraard blijven er nog wel wat restanten achter, maar dat is niet erg, dat heb ik altijd wel snel met removers. Dus een tweede keer erover heen en het gaat er heel gemakkelijk af. Ik moet zeggen, ik ben best wel onder de indruk van de kwaliteit. Het enige wat ik heel nadelig vind is de opening, deze is ontzettend groot waardoor er best een grote hoeveelheid uit komt. Let daar vooral goed op!

Effect Nails: 02, Fantastic Girl, €1,99 en Effect Nails: 03 The Incredible, €1,99.
Heel toevallig had ik deze review al geschreven, maar nog niet de foto's gemaakt. Daardoor kwam het erop neer dat ik deze mooi er nog even tussen kon plaatsen toen ik hem in de kortingsbak zag liggen. Dat komt vooral doordat de nieuwe Trend Editie inmiddels al in de winkels ligt. Terug naar de glitters. 'Fantastic Girl' bevat een soort glitter, namelijk de Hexagon glitters. Het zijn een beetje donkerroze glitters. Heel apart, maar toch vrij standaard. Ik denk dat ik deze niet zo snel voor de originele prijs gekocht zou hebben. Voor €1,00 is het wel leuk om te kopen.
In totaal zijn er drie verschillende Effect Nails verkrijgbaar. Een roze, zilveren en blauwe variant. Ik heb de blauwe variant gekregen van mijn vriend. De andere glitters vond ik ook erg lijken op wat ik al had, dus ik ben super blij dat ik deze kreeg.
Als je kijkt naar het uiterlijk van deze Effect Nails, dan kan je zien dat ze verpakt zijn in een superschattig doosje! Helemaal in stijl van de Superhero trend. Ik moet zeggen dat ik het echt tof vind dat ze er zoveel aandacht aan hebben besteed. Dat geeft een chiquere uistraling! Ook het potje zelf vind ik super schattig. Als je goed kijkt, dan zie je ook een speciale opening bij deze effect nails. Heel handig, als je het een keer omstoot valt niet gelijk alles eruit! Het potje heeft een inhoud van 2,5g.
Ik heb al een nail art gemaakt met deze glitters. Op bovenstaande foto kan je goed zien hoe de glitters eruit zien op je nagels. Mocht je benieuwd zijn naar het verkrijgen van deze nail art, dan moet je even hier klikken. Het leuke aan deze glitters vind ik dat ze zo verschillend van vorm zijn. Er zitten drie vormen van glitters in, grote zeshoekig, kleinere ronde en staafjes glitter. Dit zorgt voor een leuk speels effect.

Stikkers: 01 Be My Hero en 02 Rescue Me! €1,49
Ik was erg benieuwd naar deze stikkervelletjes. Het is lang geleden dat ik ze van Essence heb gekocht, vooral met de reden dat ik ze zelf weinig gebruik. Echter, als meiden soms hun nagels willen doen vinden ze de stikkervelletjes altijd wel erg leuk. Ook was ik benieuwd naar de stikkers op 'Be My Hero'. Deze leken mij erg leuk.
Voor deze review heb ik ze niet gebruikt, dus kan ik ook niets zeggen over de kwaliteit van de stikkers (ik vind dat een beetje zonde om ze speciaal te gebruiken voor deze review). Ik kan natuurlijk wel wat zeggen over wat ik van de stikkers vind zoals ze eruit zien. Beide stikker vellen hebben compleet andere stikkers. De één heeft er eentje met tekst en afbeeldingen, terwijl de ander echt handig kan zijn voor het gebruik van nail art.
Ik moet zeggen dat ik ze er allebei vrolijk uit vind zien. De stikkers van het tweede velletje zal ik sneller gebruiken voor nail art en de andere zal ik meer gebruiken om een nail art op te vrolijken. Ik ben tot nu toe vrij enthousiast en zeker voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen. Al zou ik eerder 'Be My Hero' aan schaffen dan het andere velletje (deze moet je kopen als je zeker weet dat je hem gaat gebruiken).

Mijn mening: Over het algemeen ben ik wel enthousiast over deze producten. Ik vind de kwaliteit beter dan die van de nagellakjes en er zit genoeg variatie in. De remover doet wat hij belooft en er zitten geen valse beloftes aan gebonden. De stikkers ogen leuk en speels en de glitters zijn zeker weten aan te raden!
Voordelen: Goedkoop, gemakkelijk verkrijgbaar, goeie kwaliteit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten