dinsdag 4 maart 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 8

Afgelopen week was ik erg MIA, sorry daarvoor. Het was ongelooflijk druk op werk en veel tijd om te bloggen heb ik helaas niet gehad (ook heeft mijn pc de laatste paar dagen wat problemen gehad). Vanaf nu zul je me weer regelmatig terug zien op mijn blog en probeer ik weer iedere dag artikelen te plaatsen. Ik ga beginnen met een 'Get To Know Me' van afgelopen week! Enjoy.

 Get To Know Me: Instagram, Week 8

Naast werken heb ik afgelopen week vrij weinig gedaan, maar heb ik toch geprobeerd nog wat foto's te maken om in deze post te plaatsen

 http://distilleryimage8.ak.instagram.com/58b1068e9cda11e3bff4127d1946dee0_8.jpg
Ken je dat gevoel, dat je gewoon ineens trek hebt in iets heel ergs ongezonds en je het tijdstip gewoon niet uit kan maken? Ja zo'n moment had ik dus vorige week en nam ik om elf uur 's avonds een heeeerlijke Mac Kroket. Hmm! Wat kan ongezond zijn toch eens je goed doen voelen, haha! (Geen zorgen, het is niet iets dat heel vaak gebeurd hoor).
http://distilleryimage11.ak.instagram.com/37d3178aa16811e38f8812f348bd88bb_8.jpg
De rest van de week heb ik eigenlijk niks anders gedaan dan werken. Afgelopen week was het zo ontzettend druk, dat ik zaterdagavond ontzettend blij was dat we gingen wokken om mijn zusjes verjaardag te vieren. Als daar dan geen taart is voor kaarsjes, dan maar op deze manier de kaarsen erin doen. De Wok waar ik heb gegeten zit in Vlaardingen bij de Wilhelminahavenkade, deze is echt een aanrader als je in de buurt woont of bent. Net als de Griek die eronder zit. Heerlijk eten.
http://distilleryimage6.ak.instagram.com/8adbec80a17811e3951212fd640cee8a_8.jpg
Kijk, daarom houd ik van de Wok, onbeperkt eten zoveel je wil. Dus na een week hard werken besloot ik mezelf te verwennen met een bord gevuld met ijs, slagroom en spekkoek. Spekkoek, dat moet echt uit mijn buurt blijven, want ik vind het zooo lekker!
http://distilleryimage11.ak.instagram.com/2354d38ca22811e3a89712a46b1414bb_8.jpg
En door de drukte van afgelopen week liep ik achter met het kijken van mijn series. Dus ging ik zondag beginnen met Pretty Little Liars. Ik heb nooit geloofd dat Ezra A is, maar dat Spencer Ali probeerde te vermoorden weet ik ook niet zeker. To obvious! Andere series die ik heb gekeken zijn: The Vampire Diaries, The Originals, Supernatural en The Walking Dead. Goh, voor welk genre zou ik nou gaan? Haha!

Zoals ik al eerder vermeldde, was ik erg afwezig de afgelopen week. Niet alleen afgelopen week, maar de afgelopen periode. Ik vind het jammer at ik erg weinig tijd ervoor heb en ik moet er echt tijd voor maken want ik geniet ervan! Ik hoop jullie de komende periode meer artikelen te kunnen geven.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf bijna klaar met seizoen drie van PLL, ik ben zo benieuwd naar 't einde...! We hebben duidelijk wel dezelfde smaak in series, ik kijk ook al die reeksen die jij hier opsomt :-)

    BeantwoordenVerwijderen