donderdag 20 maart 2014

Hot or Not: Neon Studs

Studs, we kennen ze inmiddels allemaal wel. Voor op kleding is het een heuse trend geweest. Een tijdje terug kon je het overal op vinden, schoenen, jassen, t-shirts en noem maar op. Vaak zijn dit metalen studs met goud of zilver als kleur. Echter al snel volgden de gekleurde studs op kleding en vielen je ogen gelijk op deze felgkleurde objecten. Niet veel later bedacht iemand dat het ook wel leuk zou zijn op nagels en kon je ze binnen de korste keren gemakkelijk vinden op Ebay, maar ook in de Action. Het begon vrij simpel met rondjes en vierkantjes in goud en zilver. Tegenwoordig zie ik een trend die steeds vaker voorkomt op je nagels: neon studs in allerlei soorten en maten. Vandaag laat ik jullie een aantal afbeeldingen zien en aan de hand daarvan mogen jullie bepalen of deze trend 'Hot' of 'Not' is. 

Hot or Not: Neon Studs
1)

2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)


Ja, ik ben hier erg fan van en ik zou dit zeker op mijn nagels kunnen dragen, mits de kleuren die gecombineerd worden met elkaar mooi overeen stemmen en het niet te schreeuwerig maken. Mijn favorieten uit deze afbeeldingen zijn 2,3,7,10,11 en 15 waarvan 11 mijn absolute favoriet is. Wat mij betreft is deze trend hartstikke HOT op je nagels en ben ik erg benieuwd naar jullie mening hierover!

1 opmerking:

  1. Leuk! Wij verkopen ze ook op www.studsvoornagels.nl we hebben nu ook andere kleurtjes binnen gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen