dinsdag 18 maart 2014

Preview: Catrice, Haute Future

Mode en toekomst, dat zijn twee onderwerpen die je naast elkaar moet zetten om de perfecte mode-ontwerper te zijn. Niet alleen moeten mode-ontwerpers erg toekomst-gericht zijn, maar moeten cosmeticamerken dit ook zijn. Kijk maar eens naar producten van vijf jaar geleden, als deze in de winkel zouden liggen met dat uiterlijk zouden we ze vast niet willen kopen. Met dit idee in hun achterhoofd heeft Catrice een futuristische Limited Editie bedacht. Kijk mee naar de previefoto's van deze Limited Editie en laat je versteld staan.

Preview: Catrice, Haute Future
Als ik denk aan een futuristische levenstijl en aan mode, denk ik aan extreem. Extreme kleding, maar ook extreme kleuren. Vooral de paarse, blauwe, zwarte en zilveren kleuren komen bij mij op. Qua textuur? Dan denk ik direct aan holografisch of chameleon. Op de previewfoto zie je het allemaal terug, maar is het ook terug te zien in de filmpjes? Ik ben benieuwd!
Catrice LE 'Haute Future' promofilmpje
Als ik zo naar het filmpje kijk, zie ik wel iets anders dan ik in gedachten had. De kleuren nagellak die ik erin zie zijn vooral fel en zeer opvallend, maar niet futuristisch naar mijn idee. De make-up daarentegen weer wel. Laten we kijken of het nail art filmpje mij op andere gedachten brengt.

Catrice LE 'Haute Future' Trend Nail Design
That's more like it! Dit soort kleurtjes had ik dus meer in gedachten. Ik moet ook wel zeggen dat ik het filmpje leuk in elkaar vind gezet en het ontwerp van de nagels ook wel grappig bedacht is. Oh, hebben jullie al geluisterd naar het muziekje? Past er ook erg goed bij!

Catrice LE ´Haute Future´ Nagellak €3,59

Wauw, Wauw en nog eens Wauw! Wat een prachtige kleuren en wat lijken de kleuren op wat ik verwacht had wat ze zouden zijn! Ik zie een chameleon/duochrome lakje, een mooie holografische lak, glitterlak. Kortom alles wat ik er van verwacht had. Een nadeel, de lakjes gaan fors omhoog met de prijzen. Waarom? Geen idee en vaak vind ik de kwastje zo slecht. Catrice gaat er wat dat betreft sterk achteruit, geen goeie zet geweest. Jammer, want als ze nou de helft van de prijs waren geweest dan twijfelde ik er niet aan om ze te kopen. Nu, nu moeten ze me toch wel overdonderen om in mijn winkelmandje te belanden. 
De namen van de lakjes zijn als volgt:
1) C01: Eletrix Blue
2) C02: Never Green Before
3) C03: iROSEdescent
4) C04: GaLILACxy
5) C05: Gem Into The Future

Erg leuke en toepasselijke namen. Wat dat betreft is Catrice de laatste wel goed bezig. Leuke, originele namen die zeer toepasselijk gebruikt worden maken een nagellakje erg aantrekkelijk. Daar mogen andere merken nog wel eens een voorbeeld aan nemen.

Catrice LE ´Haute Future´ Topper €3,59

Naar deze ben ik ook ontzettend benieuwd. Catrice probeert de laatste tijd steeds vaker speciale nagellak dingen uit te brengen, waaronder speciale topcoats en dat gaat ze steeds vaker beter af. Deze lijkt me erg gaaf en ik ben dan ook erg benieuwd naar deze de naam van deze lak is:

6) C01: Holo Is In The New Yolo

Ook erg leuk bedacht en toepasselijk voor dit lakje. Ik moet zeggen dat ik naar deze het meest benieuwd ben.


Na een paar zeer teleurstellende Limited Edities, lijkt Catrice weer goed op weg te zijn. Na de succesvolle 'Luxury Lacquers' (waar jullie nog een paar reviews te goed van hebben), lijkt deze ook weer origineler te zijn dan de voorgaande LE's. Daar waar ik ze de voorgaande keren om liet staan 'omdat ze al zoveel op elkaar leken', ben ik nu enthousiaster en nieuwsgieriger dan ooit. Echter mag Catrice nog een hoop leren wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding want, man wat zijn de kwastjes soms om te huilen en daar betaal je dan zoveel geldt voor! Dan heb ik liever de tijd waarin ze nog €2,00 kosten per stuk. De kwaliteit was toen stukken beter. De lakjes moeten mij dan ook echt doen verbazen, wil ik ze kopen. Afwachten dus hoe ze eruit zien als ze in de winkels liggen. Wat vind jij van deze Limited Editie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten