woensdag 12 maart 2014

The Nails Of... Adèle

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik mijn laatste 'The Nails Of...' plaatste. Net zoals dat het een tijdje geleden is dat je weer een grote hit hebt gehoord van Adele. Het leek mij daarom zeer toepasselijk om haar nagels eens onder de loep te houden en kijken waar zij zoal mee rondloopt. 


The Nails Of... Adèle
1) Druk, maar rustig
Druk, maar rustig dat is het beste hoe je dit kan omschrijven. Hoewel ik haar jurk wat minder charmant vind, vind ik dat de kleur van haar nagels erg mooi bij haar passen. Begrijp me niet verkeerd, de kleurkeuze is ontzettend leuk gedaan in haar jurk alleen vind ik het zelf iets té en dat zijn we niet gewend van haar (behalve haar stem dan). Ze heeft er goed aan gedaan om het oudroze kleurtje wat terug komt in haar bloemen op haar nagels te laten verschijnen. Ja, ik moet wennen aan deze combinatie maar zeker geslaagd.


2) And the winner is...
In ieder geval niet haar nagels. Hoewel ik de blauwe kleur erg leuk vind, vind ik het niet bij haar passen. Net zoals de steentjes op haar nagels zijn net iets té. Het is wel goed dat ze de rest van haar nagels neutraal gehouden heeft.

3) Black Tips
Dit is meer wat ik van haar gewend ben. Zwarte eyeliner met een bijpassende zwarte French Tip. Ze heeft hier wat puntige nagels, maar dat maakt het allemaal net iets spannender. Ja ik vind ook deze weer erg geslaagd. Vooral omdat het alleen haar tips zijn die zwart gekleurd zijn.

4) Nails Like Platinum
Daar waar we gewend zijn van Adèle dat ze alles het liefste zwart houdt, gaat ze met haar nagels wat extremer. Haar nagels lijken wel platinum te zijn op deze afbeelding en ik vind het wel mooi. Vooral omdat de rest zo zwart is. 

5) Huh, oranje?!
Ook al zo'n gekke kleur om te kiezen op je nagels. Wij Nederlanders dragen nog wel eens oranje, maar dat zie je celebrities niet zo snel doen. Nu zijn we wel gewend dat ze een nude/oranje lipstick draagt op haar lippen, maar op haar nagels is wel even wennen. Al moet ik zeggen dat het haar beide goed staat!


We kennen Adèle als een vrolijke vrouw die niet heel vaak in de voorgrond wil staan. Daar waar haar kledingkeuze heel erg neutraal is (voornamelijk zwart), zijn haar nagels dat totaal niet en dat vind ik erg leuk. Het is wennen, maar om overal alles zwart te doen is ook weer zo saai. Ze doet er goed aan om in ieder geval ergens kleur te hebben. Is het mijn stijl? Nee, dat weet ik nog net zo niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten