zondag 13 april 2014

Get To Know Me: Instagram, Week 14

Het is inmiddels alweer week 14 van 2014. Wat gaat de tijd toch bizar snel! Het lijkt wel alsof ieder jaar sneller en sneller voorbij gaat. Wellicht lijkt het ook sneller te gaan doordat ik dit artikel iedere week plaats en er daardoor sneller oplet. In ieder geval, lees hoe mijn week is verlopen!

Get To Know Me: Instagram, Week 14
Week 14 bestond vooral uit uittesten, uitproberen en geocachen! Genoeg gedaan en genoeg foto's gemaakt om met jullie te delen. Kijk verder voor meer foto's.

De week begon met een bezoekje aan de nieuwe Aldi in onze stad. De Lidl is bij ons ontzettend populair. Wij hebben zelfs 3 locaties waar van er één de grootste is van heel regio Rotterdam. De Aldi begint ook steeds meer locaties te krijgen en ik was wel benieuwd hoe deze eruit zou zien. Naast de Aldi hebben wij ook sinds een paar maanden een zeer grote Big Bazaar zitten. Daar kwam ik twee L'Oreal Paris Color Riche nagellakken tegen voor slechts €1,99 per stuk. Ik kwam deze twee kleurtjes tegen die ik wel erg bijzonder vond en nam ze mee. Op de foto zijn ze iets lichter dan in het echt. Ook nam ik een W7 concealer mee die naar mijn mening erg licht leek te zijn, maar de buitkant had mij nogal bedrogen. Zo irritant! Ik ben over het algemeen zeer tevreden over W7, maar deze concealer is een NO-NO. Best jammer!
Een dag later ging ik kijken bij de Kruidvat of de nieuwe TE, Cookies&Cream in de winkel zou liggen. Ze waren bij ons dit keer erg laat en ik was erg blij dat ik nog een handcrème en vijl mee kon nemen. Wat een heerlijke producten zijn dit toch. Ik moet wel een beetje gaan letten op mijn geld, ik shop wel erg veel de laatste tijd. Haha, oeps!
Later die middag, op dinsdag, probeerde ik een poging te wagen tot het maken van een foto van het prachtige licht dat er op dat moment aanwezig was. Hij is redelijk goed gelukt, maar het was met mijn mobiel vrij lastig om het echt goed vast te leggen.
Ook was mijn winactie pakketje binnen gekomen van Enchantra.com. Ze hielden via Instagram een winactie waar je dit palette kon winnen. Ik wilde hem al een tijdje heel graag hebben en wauw! Wat een geweldig mooi palette is dit. Zeker weten een aanrader.
Ook plaatste ik diezelfde dag deze foto van een nail art. Ik kreeg een hoop positieve reacties hierop en ik had gepland een review van dit kitje snel online te hebben staan, maar dit mocht niet baten. Deze week zal hij dan echt online komen te staan!
Donderdag had ik ineens zo'n trek in Cup-A-Soup. Mijn favoriet is Kip, maar tomaat vind ik ook heel erg lekker! Heel toevallig (en dat had ik echt niet zo uitgezocht) was het ook echt 4 uur toen ik deze foto maakte en plaatste. Haha!
De Kruidvat heeft sinds kort hun assortiment bodyfruit uitgebreid met Lotions en Bodybutters. Ik had al een heerlijke scrub en crème van deze lijn waar ik zeer fan van ben en ik kon die deze Body Butter natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Wat ruikt deze heeeeeeerlijk! Ik heb hem inmiddels uitgeprobeerd en hij werkt echt heel fijn. Hij is wel vrij hard, maar hierdoor heb je wel echt het gevoel alsof je met een boter te maken hebt. De Kruidvat doet het de laatste tijd erg goed met hun eigen producten en voor €2,55 kan je deze natuurlijk niet laten staan. Wat een fijn product! Let wel op, niet iedere Kruidvat heeft ze in hun collectie. Het ligt aan de grootte van hun lichaamsverzorgingschap.
Weet je wat ik zo fijn vind aan het wonen in de buurt van Rotterdam? Dat je overal snel bent in Zuid-Holland. Zo ook de Ikea in Delft waar we naartoe gingen om iets terug te brengen, daarna gingen we een rondje Geocachen van maar liefst 3 uur! Het zou in eerste instantie slechts een klein rondje worden, maar door de drukte in de omgeving was dit korter geworden en duurde het langer. Het vinden van de caches? Dat was niet zo'n mega succes. We hadden er maar 3 van de 10 gevonden, achja. Volgende keer beter. Delft is trouwens echt een mooie stad om dat te doen!


Dat was mijn week weer van afgelopen week! Stil gezeten heb ik bijna niet. Dat zal komende week ook niet gaan gebeuren want de Elf Fantasy Fair zit er weer aan te komen, net als Pasen. Genoeg te organiseren en te regelen dus, maar ik vind het erg leuk om te doen! Hoe is jouw week verlopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten