vrijdag 18 april 2014

Mooie Combinatie: Sinful Colours & Essence

Deze week ben ik een beetje afwezig geweest. Sorry daarvoor, maar er zijn op het moment andere dingen waar ik me meer op aan het concentreren ben en dan vergeet je het bloggen wel eens of heb je totaal geen tijd. Vandaag heb ik weer een Mooie Combinatie-artikel voor jullie. 

Mooie Combinatie: Sinful Colours & Essence
Een tijdje geleden konden jullie de lakjes hier al zien in mijn instagrampost. Ik vertelde jullie dat je twee lakjes die niet supergoed dekken best goed met elkaar kunt combineren. Ik wilde dit artikel al veel langer geleden plaatsen, maar daar ben ik niet aan toegekomen. Vandaag plaats ik hem alsnog omdat ik het een leuk en funky resultaat vind geworden.
Als eerste heb ik dit gele creamy lakje van Sinfoul Colours. Het lakje heet 'Jaune Pastel' en is een prachtige, pastel gele kleur zonder shimmers of wat dan ook. Leuk dus voor Pasen, of gewoon in een vrolijke zomerse nail art. Als losse kleur zou ik hem niet zo snel dragen, daar dekt de lak niet goed genoeg voor. Op bovenstaande foto heb ik dan ook twee royale lagen aan moeten brengen en nog zie je enigszins dat het doorschijnend is. Ik vind dit kleurtje erg leuk en hoewel de dekking wat minder is, ben ik dit wel gewend van gele nagellak kleuren. Deze staan erom bekend niet goed dekkend te zijn. In een nail art, zoals ik hier gedaan heb, is hij ontzettend vrolijk te combineren en fleurt hij de boel goed op. 
Ik was dus niet zo tevreden met het lakje van Sinfoul Colours, maar er was nog een ander lakje waar ik nog meer de kriebels over kreeg. Ik heb nog vrij weinig geschreven over de nieuwe collectie van Essence, dus dit lakje is zo'n beetje het eerste lakje dat ik review en ik was niet mega onder de indruk van de dekking. Echter over dit gele lakje vond ik het wel erg schattig staan en maakte het helemaal niet uit dat de dekking wat minder goed is. De roze gloed (die niet zo goed te zien is op de foto's, maar er wel is), maakt de combinatie pas echt af. Zo, op kale nagels is deze lak een NO-GO, maar gecombineerd vind ik hem een stuk vrolijker en leuker ogen. 'Baby Your A Firework' is de naam van dit lakje, helaas ben ik het daar niet mee eens met Essence. Best jammer, want als de dekking beter was geweest had het best een mooi Sand-Effect lakje kunnen zijn. 
Nog een foto van het eindresultaat. Het is heel lastig vast te leggen hoe mooi die roze gloed is over dit pastelkleurige lakje. Hierdoor valt de minder goeie dekking van beide lakjes minder op. Zo vind ik het allebei erg leuke lakjes, maar los zou ik ze eigenlijk niet zo snel dragen (misschien een nude of witte lak onder de gele lak).


Wat vind jij van deze kleurtjes gecombineerd met elkaar? Laat het me weten wat jij graag als combinatie zou willen zien en hoe jij het oplost als je twee lakjes hebt die niet dekken, gooi je ze weg of doe je er iets anders mee?

1 opmerking: