zaterdag 24 mei 2014

The Nail Art Manual: -Hoofdstuk 1 De Basis-

Op de een of andere manier is voor mij de tijd sneller gegaan dan daadwerkelijk het geval is. Daarom is deze keer het artikel van 'The Nail Art Manual' een week later geplaatst dan eigenlijk de bedoeling is geweest. Geen zorgen, het volgende artikel komt dan over twee weken waardoor het dan weer gelijk loopt. Als eerste even een stukje inleiding over het eerste hoofdstuk. Ik heb nu namelijk het stukje 'Inleiding' met jullie besproken en afgerond en in principe weten jullie nu genoeg over de geschiedenis en de bouw van de nagels. Tijd om te gaan naar de basis van nail art. In dit artikel ga ik uitleggen hoe dit hoofdstuk in elkaar zit en wat ik allemaal aan artikelen ga laten zien voor jullie.




Uitleg Hoofdstuk 1
Als eerste zal ik meteen vertellen dat ik besloten heb bij ieder hoofdstuk een ander soort Banner heb gemaakt. Dit keer eentje met een paarse kleur en andere tekstopmaak. Op deze manier is wat makkelijker te onderscheiden hoe de hoofdstukken lopen.
De Basis
Hoofdstuk 1 zal gaan heten 'De Basis' en zoals het de naam al zegt, gaat dit over alles wat je als beginneling moet weten. Van Benodigdheden tot aan Verzorging. Van Verzorging tot aan de basis van nagellak, DIY's en verzorging van de handen. Alles wat jij moet weten om straks goed aan de slag te kunnen om de perfecte nail art te maken. Om duidelijkheid te geven over het overzicht van dit hoofdstuk ga ik hier de opmaak plaatsen wat ik dit hoofdstuk zal gaan bespreken en wat jullie allemaal te weten gaan komen. Het hoofdstuk zal uit hoofdartikelen bestaan en de grotere hoofdartikelen zullen weer opgedeeld worden in aparte artikelen. Om duidelijkheid te geven zal hieronder een schema te komen staan.

Opmaak Hoofdstuk 1
Dit is dus een overzicht van het allereerste hoofdstuk. Ik denk ook tevens het langste hoofdstuk. Er zijn veel dingen die ik ga bespreken in deze artikelen en het was even een klus om alles zo overzichtelijk mogelijk te houden. Als het goed is moet je na dit hoofdstuk alles weten over de basis van nail art. Onderwerpen die in dit hoofdstuk besproken gaan worden zijn: Verzorging, Nagellak, Tools, Decoratie en het maken van een perfecte manicure. Iedere paragraaf heeft weer subparagrafen en dit zou je dus kunnen zien als een artikel. Sommige artikels zullen bestaan uit één deel, anderen uit meerdere delen. Al met al zullen er zo'n 15 artikelen verschijnen van hoofdstuk 1. Dit zijn er aardig wat en dus nog genoeg om naar uit te kijken de komende weken.  

Vragen?
Ik kan me voorstellen dat jullie hier vragen over hebben, waarom ik bepaalde categoriën hier wel of niet heb benoemd, of dat je nog iets mist. Laat mij dit weten in dit onderstaande artikel en je vraag zal zo snel mogelijk beantwoord worden.

Ideeën?
Voor ieder artikel heb je informatie nodig en hoewel ik van plan ben dit zelf op te zoeken en te verwerken in een artikel, zijn ideetjes altijd welkom. Ten slotte bereik je samen meer. 

Volgende keer:
Dit was dus even een inleiding van hoofdstuk 1, zodat jullie weten wat jullie de komende weken te wachten staat. Misschien plaats ik niet eens in de drie weken, maar eens in de twee. Ik ga dit nog niet definitief afspreken, maar ik denk dat eens in de drie weken anders te lang gaat duren. Over twee weken ga ik het allereerste artikel plaatsen van dit hoofdstuk. Dit zal gaan over de benodigdheden van een goeie hand en/of voetverzorging. Heb je ideeën of suggesties? Laat het mij dan weten en zet het onderaan dit bericht of stuur een mailtje naar myfantasticnails@gmail.com.


Ik hoop dat het voor jullie duidelijk is wat jullie binnenkort kan gaan verwachten. Zoals ik al zei ben ik er nog niet helemaal uit met de volgorde van de artikels, maar daar gaat vanzelf een routine in komen. Zoals ik al zei, heb je vragen of wil je gewoonweg hier je mening kwijt over dit onderwerp. Laat dan een gerust een reactie achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten