zaterdag 28 juni 2014

Preview BornPrettyStore Products+kortingscode

Zoals jullie wel weten bestel ik regelmatig wat via de internationale webshop BornPrettyStore (ook wel bekend als BPS). Ze hebben mooie producten voor een lage prijs en (vaak) gratis verzendkosten. Ook is de levertijd erg snel (vaak binnen twee tot max drie weken) en is de kwaliteit van de producten vaak erg goed. Nadat ik voor de eerste keer gecontacteerd werd door BPS om Reviews te schrijven van verschillende BPS-producten zoals dus de Scented Topcoat en 'Yoghurt' nagellak waren ze zo blij met mijn enthousiasme over hun producten dat ik enkele weken geleden weer bericht kreeg met de vraag of ik wat wilde uittesten. Dit liet ik me geen tweede keer zeggen dus na een paar keer mail contact gehad te hebben heb ik drie producten gekregen om aan jullie te laten zien. Vandaag is het geen review, maar een preview. Van alle producten komt er nog een review van online.

Preview BornPrettyStore Products
In totaal heb ik drie producten mogen uitzoeken om uit te testen. Erg fijn is het ook dat ze allemaal betaalbaar zijn waardoor het voor jullie ook een stuk leuker wordt om de producten aan te schaffen. De volgende producten heb ik uitgezocht: 1) Imageplate organiser, 2) Imageplate QA49 en 3) Nail Accessory stickers YG-026.  


1) Imageplate holder
Onlangs had ik op hun website gekeken en kwam ik erachter dat ze zelf eindelijk imageplate organisers hebben en daar was ik erg blij mee. Dus toen ik mocht kiezen wat ik wilde, besloot ik deze te nemen. Er is ruimte voor totaal 24 imageplates en hij lijkt me ontzettend handig als je bijvoorbeeld een aantal van je plates wil mee nemen zonder een heel boek te moeten sjouwen. Deze imageplate organiser kost $5.29. Kan je niet wachten tot de review? Dan kan je hem nu al bestellen!

2) Imageplate, QA49
Als er iets is wat jullie al vrij vaak voorbij hebben zien komen van BornPrettyStore, dan zijn het de imageplates wel. Deze zijn erg betaalbaar en van zeer goeie kwaliteit en doen zeker niet onder merken als BundleMonster of Konad. Van deze imageplate vond ik de afbeeldingen erg leuk en zeer gedetailleerd en daardoor zeker een goeie manier om de kwaliteit te testen van deze vrij nieuwe imageplate reeks. Ik merkte alleen pas bij het schrijven van dit artikel dat ze me een iets andere imageplate hebben gegeven dan die ik had gevraagd, maar hij is nagenoeg hetzelfde (als de review online komt zullen jullie wel snappen wat ik bedoel. Deze imageplate kost $2.99.

3) Nail Accessory Stikkers, YG-026
Als laatste had ik gekozen voor deze nail art stikkers. Een tijdje geleden kreeg ik van iemand een opmerking dat het haar nooit lukte water decals/nail art stikkers mooi op je nagels te krijgen. Dit leek mij een ultieme gelegenheid dit uit te proberen en omdat ik het gelijk in een nail art wilde verwerken, heb ik gekozen voor dit patroontje. Deze leuke vrolijke nagelstikkers zijn in verschillende patronen te krijgen vanaf $1.59 per stuk.

Kortingscode
Wil je zelf al de producten bestellen en heb je geen geduld om te wachten, of wil je na mijn review deze producten direct in je bezit hebben? Dan heb ik goed nieuws! Met de kortingscode SVAG10 krijg je 10% korting op je totale bestelling! 


Ik ben benieuwd naar jouw mening over deze aangevraagde producten. Zelf ben ik het meest benieuwd geweest naar de imageplateholder, want voor zo'n laag bedrag waar zoveel imageplates in kunnen is dat zeker wel de moeite waard om uit te proberen. 

3 opmerkingen: