vrijdag 20 juni 2014

Preview: Catrice LE, Carnival Of Colours

Het WK in Brazilië nadert is inmiddels al volop bezig, dus komen merken zo langzamerhand allemaal uit met Limited Edities die hier op gebaseerd zijn. Eerder zagen jullie al Viva Brasil voorbij komen van Essence. Na Essence volgt (hoe kan het ook anders) zusterbedrijf Catrice om Brazilië te eren in volle glorie. Bekijk de LE hier!


Preview: Catrice LE, Carnival Of Colours
Als ik denk aan Carnival, Brazilië en WK dan denk ik aan felle kleuren en zeer gevarieerd. Kleuren zoals blauw, geel, oranje, groen, paars en noem het maar op. Kijken of ook deze LE zich daar aan gehouden heeft.

PromoFilmpje
Laat je fascineren door het kleurrijke Brazilië. Geniet van je annanassapje in je hand, met een zonnebril op en een kleurrijke bikini aan en zelfs met deze kleurrijke collectie kan je niet misstappen dit WK. Aan het promofilmpje te zien zouden er veel kleuren in de collectie moeten zitten zoals blauw, geel, rood, groen en paars. Ik ben super benieuwd naar deze collectie!

Nagellak €2,99 p.s.
En het klopt! Het promofilmpje komt aardig overeen met wat ik dacht wat voor kleuren in de collectie zouden zitten, alleen had ik ze persoonlijk iets feller gehoopt. Ach persfoto's zeggen niet altijd alles.
De nagellakjes gaan €2,99 per stuk kosten. Iets dat ik de laatste tijd niet echt snap van Catrice, want tegenwoordig is de kwaliteit deze prijs niet echt snel meer waard. De lakjes van vroeger waren naar mijn mening beter, alhoewel hier en daar een uitzondering is. Deze LE komt met een zevental aan lakjes in allemaal kleuren die Brazilië doen vertegenwoordigen. De namen zijn van links naar rechts en van boven naar onder:

1) C01 Team Blue
2) C02 Viva Brasil
3) C03 Burning Down The Arena
4) C04 When I Say Li, You Say Lac..
5) C05 Go Yellow, Go!
6) C06 Feel The SpiRED
7) C07 Black For Gold

Op zich zijn de namen goed bedacht en bijpassend voor de lakjesm maar heel origineel vind ik ze niet. Dan vond ik ze van de de LE van 'Luxury Lacquers' leuker en beter doordacht. Ik moet zeggen dat het ook weer eens 'Out Of The Box' kleurtjes zijn van Catrice en niet alleen maar die standaard kleuren met hier en daar een lichter of donker tintje of met iets meer blauw erin die we al zoveel hebben gezien afgelopen tijd. Ja, ik kan best zeggen dat ik benieuwd ben daar deze LE. Hebben jullie trouwens al het leuke detail in de doppen gezien? Hoe leuk zijn die ananasjes!

Creeër je eigen ananas op je nagels
Nog niet genoeg inspiratie gehad voor het WK of was je nog niet zeker dat Nederland het zover zou schoppen dus kon je niks bedenken voor je nagels? Met deze leuke ananasjes op je nagels ben jij in no-time in WK stemming! Simpel en eenvoudig, maar ontzettend leuk bedacht.


Catrice Carnival Of Colours is een LE en zal daardoor slechts tijdelijk verkrijgbaar zijn. Deze LE zal vanaf juni t/m juli in de winkels liggen. Te koop bij Kruidvat en Trekpleister.
Wat vind jij van deze nieuwe LE? Ben jij benieuwd naar deze kleurtjes? Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en of jij het ook weer eens fijn vindt dat ze andere kleuren nemen! Er zijn uiteraard nog meer producten beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten