vrijdag 4 juli 2014

Nail Art Tutorial: World Cup Inspired (Video)

Op instagram konden jullie mijn foto al voorbij zien komen (als je mij wil volgen @myfantasticnails) en kreeg ik ook al op facebook (myfantasticnails) hele leuke reacties. Vandaar dat ik besloten had een filmpje te maken over deze nail art. Dit duurde echt veeeeel langer dan ik had verwacht, omdat ik hem vorige week zaterdag al online wilde hebben. Toen Nederland echter had gewonnen van Mexico, besloot ik hem alsnog te plaatsen! Het is niet de mooiste kwaliteit, maar ik ben met deze filmpjesbewerker nog altijd aan het uitvogelen hoe ik het beste filmpjes kan maken. Tips zijn altijd welkom:).


Nail Art Tutorial: World Cup Inspired (Video)
Mocht je niet weten om welke nail art het gaat, dan zie je hierboven het resultaat! Ik laat dus stap voor stap zien hoe je deze nail art kan maken.


Doe het duimpje omhoog als je de video leuk vond en als je meer nail art tutorials zou willen zien. Laat me weten wat je ervan vindt in een comment onderaan dit artikel of op youtube zelf:) Ik ben ook erg benieuwd naar jullie nail art inspiratie voor het WK om jouw land te steunen!

1 opmerking:

  1. Wat leuk gemaakt! Toevallig heb ik ook net een World Cup nail art gemaakt :D En nu maar hopen dat Nederland doorgaat!

    BeantwoordenVerwijderen