vrijdag 10 oktober 2014

Getest: Toys 'R Rus 'Create It' Nail art pennen + preview nail art

Onlangs liep ik in de vernieuwde Toys 'R Rus winkel in Rotterdam Alexandrium II. Zodra ik hier liep, kwamen er allemaal jeugdherinneringen naar boven. Wat was ik er vaak geweest, maar wat was het vernieuwd! Ontzettend mooi ziet het er uit en erg overzichtelijk. Bij dit soort winkels kijk ik altijd bij de kinder make-up afdeling. Soms kunnen er leuke dingen tussen staan zoals deze twee nail art pennen. Na mijn goeie ervaring met de Essence Tattoo Pen was ik benieuwd naar meer. Helaas bleef het alleen bij zwart, maar toen ik deze pennen ontdekte nam ik twee andere kleuren mee. Zwart hebben ze ook, maar ik vond het dubbel op om die nog een keer te kopen.


Getest: Toys 'R Rus 'Create It' Nail Art Pennen
Dit zijn de twee kleuren die ik heb gekocht. Eentje die roze zou moeten zijn en eentje die een soort zilver/wit zou moeten zijn. Een leuke combinatie om een nail art mee te maken dus aan het einde van dit artikel zal je de nail art zien die ik er mee gemaakt heb. Ze hebben, voor zover ik kon ontdekken, geen namen. 
Het uiterlijk
De verpakking sprak me direct aan. Het valt op en op deze manier weet je zeker dat het niet gebruikt is voordat je het gekocht hebt. Daarnaast staat er veel informatie op een leuke manier vermeld op de achterkant, zoals een tip: als je het langer houdend wil maken, dan moet je een topcoat gebruiken. Ook staat er bij dat het niet geschikt is voor kinderen onder de 3 jaar. Ook niet onbelangrijk om te vergeten te melden: de ingrediënten. Ja ik ben positief over het uiterlijk, maar het neemt vrij veel ruimte in beslag dus heb ik het besloten gewoon weg te gooien en deze foto's als reminder te gebruiken.
Als ik naar de pennen zelf kijk, dan moet ik ook daadwerkelijk aan pennen denken. Ze hebben dezelfde vorm en ze voelen ook redelijk zwaar aan. Ik werd steeds nieuwsgieriger naar dit product!
Als ik de dop open maak, dan valt mij één ding direct op. De punt is exact hetzelfde als de Essence Tattoo Pen. Dit maakte mij nóg enthousiaster. Zou het, zou het echt hetzelfde werken? Dat product was mij goed bevallen, dus zou het dan bij dit product ook het geval zijn? Daar komen we maar op één manier achter....


Het testen
Om goed te weten of de ze pennen goed werken. Heb ik eerst twee lagen aangebracht op mijn pink, middelvinger en wijsvinger met de kleur nr460, Perfect Pear-ing van Sally Hansen Xtreme Wear. De roze kleur is van dezelfde collectie en heet nr4860-15, Twisted Pink.
Vervolgens heb ik de pennen gepakt en ben ik gaan schudden. Dit is wat de verpakking mij vertelde wat ik moest doen om gebruik te maken. Voor de rest staat er niet uitgelegd wat ik moest doen. Dus deed ik hetzelfde als ik bij de Essence tattoo pen deed. Drukken op papier om te kijken of er vloeistof uit kwam. En dat kwam! Als het je niet lukt, geen zorgen. Het duurt even voordat er echt wat uit komt, maar als het eruit komt. Komt het er goed uit. 
Ik was best wel verrast door de roze kleur. Eigenlijk had ik een subtieler, meer pastelroze kleur verwacht dan dit harde roze. Een beetje jammer, maar toch wel leuk om te combineren met een nail art. Ook de zilveren kleur was anders dan ik verwachtte. Ik had hem wat subtieler verwacht en niet zo knallend als deze kleur. Echter in combinatie met de andere kleur moet er wel wat leuks van te maken zijn zijn.
Het aanbrengen van de roze kleur gaat duidelijk beter dan de zilverekleurige pen. Het nadeel van de roze pen is echter, dat de kleur over een donkerdere kleur niet optimaal tot zijn recht komt. Dat is best wel jammer, want de pennen zelf zijn erg leuk! Toch heb ik er best een leuke nail art van weten te maken!




De 'Creat It' pennen zijn voor €2,50 per stuk te koop bij de Toys 'R Rus. 
Op zich vind ik de pennen wel leuk, maar minder goed uitgevoerd dan de zwarte tattoo pen van Essence. Die ook nog eens goedkoper is. Al met al zijn ze niet verkeerd, maar ik werd er niet zo enthousiast van als die van Essence. Ook droogt de zilvergekleurde pen erg snel op en dat vind ik echt jammer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten