dinsdag 2 december 2014

Review: Catrice LE, Viennart

Van de week liet ik jullie al de nieuwe Limited Editie van Catrice zien. Er zijn in totaal vier verschillende nagellakjes. Echter laat ik er vandaag drie van de vier zien. Eentje vond ik niet interessant genoeg om te kopen, omdat hij naar mijn mening erg veel leek op nagellakjes die ik al heb en ik vond hem vrij standaard. Vandaag heb ik de drie, naar mijn mening, mooiste nagellakjes gekozen die er te koop zijn.


Review: Catrice LE, Viennart
Dit zijn de drie lakjes die ik heb aangeschaft. Toen ik de collectie zag, was ik erg verrast. Dit had ik totaal niet verwacht, wat een prachtige kleuren! I Love It! De kleuren die ik heb zijn: 1) C02; Vienna Rose Woods, 2) C03; LilART Lily en 3) C04; ARTful Red. 


1) C02, Vienna Rose Woods
Vienna Rose Woods,de naam zegt het al. Het is een Rozenhout-achtige kleur. Ik ben normaal niet zo van de nude-kleuren, maar deze vind ik echt prachtig. Als je goed kijkt zie prachtige goud, paarse en rozige glitters in de lak. Ik werd erg enthousiast en ik kon niet wachten om hem uit te proberen.
Wat een ontzettend mooie nagellak is dit zeg! Hij dekt redelijk goed en geeft een gezonde glans aan de nagels. Van de shimmers is weinig terug te zien, maar als je goed kijkt zie je ze toch zitten. Ja, ik vind het tot nu toe een erg mooie lak. Hij droogt erg snel ook.
Met een tweede, iets dikkere laag is het een hele mooie aparte nudekleur. Ik denk wel dat hij geschikter is voor de iets getintere huidskleuren. De lak heeft een ontzettend mooie glans over de lak. Het heeft een beetje een waterachtig effect, maar op een hele mooie manier. De glitters zie je nu ook een stuk beter en de lak droogt goed. Ja, ik ben blij met deze aankoop en ik zou hem zo weer aanschaffen.

2) C03, LilART Lily
Deze lak had ik als tweede in mijn mandje gedaan. Het is een prachtige mooie nagellak. In eerste instantie vond k hem niet zo heel bijzonder op de promofoto's. Hij heeft een zilverkleurige basis met een lila-achtige gloed erover heen. Het is een echte metallic nagellak!
I'm impressed! Wat een goede dekking voor een eerste laag en wat een prachtige kleur. De lak komt goed tot zijn recht bij al de eerste laag. Het zou een geschikte nagellak zijn voor stamping nail art, denk ik zo. Doordat de substantie iets dikker is dan de bovenstaande lak, droogt deze minder snel.
Toch vind ik dat het aardig snel droogt en kon ik snel een tweede laag aanbrengen. Het is lang geleden dat ik een metallic zo mooi heb gevonden als deze. Ik moet wel zeggen dat de lila gloed wel minder wordt met een tweede laag. Ja ik vind ook deze lak prachtig, maar zou ik hem weer kopen? Misschien alleen als hij met korting was. 

3) C04, ARTfully Red
En dan de kleur waar ik het meest benieuwd naar was. ARTfully Red is een mooie donkerrode lak met veel shimmers erin, met name de kleur goud. Ik kon niet wachten om deze uit te proberen! 
Hmmmm, ik denk dat ik van de drie lakken bij deze het meest teleurgesteld. Begrijp me niet verkeerd hoor, de dekking is goed en het is een mooie lak. Ik had me er alleen meer van verwacht. Tot nu toe vind ik hem erg lijken op Vienna Rose Woods. Alleen iets roder. Hmm, ik hoopte dat een tweede laag mooier zou zijn.
Wat een mooie lak! Dit is echt een kerstlak. Die glitters er door zie je erg goed en die bruin/rode gloed er door is echt prachtig. Ja, ik ben toch nog wel erg verrast door deze lak. Ik zou hem zo weer opnieuw kopen.

Catrice Limited Editie Viennart is momenteel te koop in de Kruidvat en Trekpleister. Let op, Limited Editie betekent OP=OP dus wees er snel bij. De lakjes kosten €2,99 per stuk.
Wat vind jij van deze lakjes van de huidige collectie? Zou jij er een of meerdere kopen? Laat me weten wat jij ervan vindt!

2 opmerkingen: